22-11-11

Jag förstår inte vad jag gör med mitt rum. Jag städade i förrgår men nu är det stökigt igen?! Fast inte jätte stökigt men vad är grejen med att lägga saker på golvet. Förstår inte varför jag bara kan lägga dom på rätt plats.
Nu sitter jag har och har druckit upp mitt te ur min söta termos jag köpte häromdagen och gör min läxa. Det går inte speciellt bra med läxan. Det var ett tråkigt änme. 350 ord (vilket är ingenting jämfört med förra årets skolarbeten) känns som en hel oändlighet. Fördelar och nackdelar med att vara känd. Som sagt, det går långsamt framåt men jag är snart klar. Klockan är snart tolv och jag har inget direkt mer att göra idag. Funderar på att gå till gymmet. Det är ju onödigt att betala för ett gymkort om jag inte använder de. Det är den vettigaste motiveringen någonsin :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0