fullt upp

Jag är fortfarande iskall. Mina tår har fortfarande inte tinat efter att ha gått runt i stan i fyra timmar. Och innan de så tog vi en omväg längst floden där jag hittade en gunga(?) som jag försökte klättra upp på men jag erkände mig besegrad när jag hängde upp och ner i knävecken i mitt försök att komma upp på den. Den var för hög helt enkelt. Jag har iaf köpt tre julklappar till ! Känner mig duktig.
Nu sitter (ligger) jag i min säng med Fredrika i Viber. Vi ligger och pratar om tidsskillnader och om att vi trötta. Jag har lyckats med två utgångar, julklappshopping i julrushen, söndagsmiddag med högljuda barn och nu så är det städning av mitt rum som gäller. Snart iaf. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0