Utgång med Julia

Igår var jag och Julia ute och hade kul. Det var jag, julia och alla gamlingar! Haha vi stod och dansade på ett dansgolv fullt med folk i 30 år åldern och även en hel del i våra föräldrars åler. OCH MORMOR OCH MORFARS ålder! Haha det var ganska underhållande att se dom stå och visa sina moves.
Sen hittade vi några vädigt sexistiska killar som försökte få oss att följa med dom hem till deras "hottube"... Dom frågade även om vi var lesbiska. Mycket trevliga killar... Hmm eller?
Nu ska vi äta frukost och sen ta oss in till stan för att möta upp Gloria och Laure. Ikväll blir det en utgång med Laure:) Haha partyprinsessan här i helgen!
(jag har en ny topp föresten, Jag hoppade runt och "lekte" fjäril med de för att visa Jez och Fiona. Haha jag passar väldigt bar in i denna knäppa familj )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0