... misslyckat ...

Jag känner mig så misslyckad. Jag har lyckats förstör mitt kamera stativ. Jag råkade på något sätt göra sönder skruven som man skruvar i de där hålet under kameran så nu sitter skruven fast där... Åhh vad jag är misslyckad. Fast det kanske går att lösa iaf. Jag får undersöka saken senare.
Lämnade Maddie vid skolan, tog en snabb promenix och sen var det hem och städa som gällde. Nu har jag ätit lunch så ska ge mig iväg till stan för att träffa Laure och fika :)
Jag och Alexandra satt och hittade dikter igår. Som vi postade på Lucas Facebook. Det var väldigt roligt. Alla dikter jag hittade och la upp var jätte sliskiga :P Jag tyckte speciellt om ett varcket recept som jag hittade men han verkade la sådär nöjd med de...
Tillsammans tog vi fram ingredienserna till vår kärlek
25 gram söta drömmar
50 gram trohet
7 dl orubbliga löften
1 kg ömhet
3 kg förälskelse
Detta blandade vi i en skål med varma händer
Sen hällde vi upp det i en form för att sedans gräddas av heta blickar
Vi döpte kakan till kärlek
Med sockersöta ord åt vi upp vår kärlek
Nu finns bara smulor kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0