Galet

I fredags var jag ute med Julia och vi hade stört kul. Jag har ett fint blåmärke på min vänstra arm. Jag trodde att det var en träd (var utomhus på innegården) bakom mig och jag tänkte luta mig mot den. Men det var ingen träd där. Den stod två meter tängre bort. Så jag ramlade och välte en barstol. Människorna i närheten klappade händerna och vakterna skrattade åt mig. Jag börjar undra över varför dom inte kastade ut mig... Haha ne jag var inte jätte, jätte full. Bara lite lullig, typ. Jag hade allt fokus i telefonen, jag försökte förstå vad Loan sa. Jag hörde henne bara lite halvt för vi båda hade hög volym runt oss. Jag kan inte göra två saker samtidigt, ibland undrar jag om jag är en kille och inte en tjej.
På lördag morgonen så tog det lååång tid för mig, Julia och Loan att vakna till liv och fungera. Men när vi var levande så tog vi oss in till stan satte oss på ett fik innan Julia skulle hem. Sen så hoppade jag, Loan och Laure runt i stan och ALLLL I WANT FOR CHRISTMAS is YOUUUU !!! Haha jag får nästan ta och öva på den sången lite. Vi var för kassa på texten.
Nu har jag tröttnat på skriva så nu tänker jag inte berätta mer om min helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0