Loan fyller 18

Imorgon fyller Loan 18 :) Så imorse så åkte vi till Kempsey dit hon bor (15 min med bil) för att gå på en liten överrasknings lunch som hennes familj annordnat. Det var riktigt kul att se hennes ansikte när vi kom och knackade på. Det var några andra familjer där oxå och det var jätte mysigt. När vi kom så fick vi ett glas champange och så var det framdukat lite olika franska ostar till Loans ära. Notera att det var franska ostar från Frankrike:P Haha Loan och Laure var lite halvt i exstas av att få äta fransk ost.
När jag kom hem bäddade jag ner mig i soffan framför skidskytte och tyckte synd om migsjälv. Jag är läskigt trött och mitt hår är i behov av en dusch. Jag hade planer på att göra de i morse men när väckarklockan ringde så hade jag helt glömt bort varför jag ställt den. Jag blev jätte gnällig av att den ringde vid nio när jag skulle upp... Så jag fortsatte sova tills jag fick ett sms av Thais om att hon skulle bli tio min försenad. Då fick jag lite smått panik. Jag hade 20 min innan jag skulle vara utanför dörren för att ta mig till stan. Men det gick bra och jag var i tid i stan.
Det börjar bli kallt här nu förresten. Vi hade is på en liten vattenpöl igår som jag fotade så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0