Lina leker mamma

Jag är hemma med sjukt barn. Haha visst låter det mammigt. Jag har bäddat ner Anoushka i soffan framför en film och så har jag bakat bullar. Hela mitt säng är full med ovikt tvätt som jag borde ta tag i inom kort. Jag som skulle in till stan och ha det mysigt med Laure... Men nehe så kan det gå när dom ringer från skolan.
Fredrika har uppdaterat mig på snö fronten under dagen och Alexandra har lagt upp bilder på sin blogg. Jag missade Sveriges första snö. Det känns nästan lite illa, man kan ju inte missa första snön på året. Fast det kanske börjar snöa här med snart. Man kan ju alltid hoppas eller hur...
Hos Fredrika är det iaf snö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0