Lilla Julafton

Idag har vi haft lilla julafton hemma hos mamma som sagt. Jag har strosat runt i en mys poncho halva dagen, jag vet inte riktigt vad jag tycker, det är la inte de snyggaste fast det är grymt skönt att ha på sig. Det är som att gå runt med en filt runt sig hela tiden. Vi hade ingen presentöppning eller så idag, det har vi imorgon bitti innan vi ska hem till Lena på Jul Lunch. Eller joo, Fredrika hade köpt en present med rosa tema :) Lite smått och gott men framförallt mitt favorit godis. Geisha choklad ! Haha.
Sen tog vi en promenad till pappa för att kidnappa deras bil. Vi hoppade på stenar på vägen och lekte ballerinor. Det måste sett kul ut för andra... Vi var mycket nöjda över att regndropparna såg ut som snö ska ni veta! Sen åkte vi till Lucas och tittade på när han städade lite. Vi fick i uppgift att vika ihop några förkläden och sådär. Sen fick vi goda kakor fast jag gav bort mina till Lucas så han kunde muta hans kompis som skulle hämta honom vid färjan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0