Knäppa ungar (!)

Vet ni vad jag råkade ut för idag vid matbordet?
  1. Anoushka försökte mata mig med kokta morrötter som var täckta med en kladdig brunsås som jag absolut avskyr. De slutade med att jag fick ont i magen för att jag skrattade så mycket. Hon var ganska bra på matandet och det slutade med att jag flydde krigszoonen och ställde mig i andra änden av köket.
  2. Maddie lekte jobbig och tyckte att det var jätte kul att äta med händerna så fort jag tittade åt ett annat håll. Ska tillägga att hon är nio år och mycket väl vet hur man använder bestik.
  3. Anouhka och Maddie lekar klappa händerna lekar och vägar äta upp sin mat. Det slutade med att dom fick äta kall mat.
( Dom brukar vara väldigt väluppfostrade och inte hålla på och krångla men dom är ju barn så dom har ju sina dagar)
Efter maten:
  1. Anoushka är en vampyr som överfaller Maddie. Som även är gradvid och har bröst (dom stoppade in kläder under hennes skjorta). Dom springer runt som galningar i köket och skriker högt. Jag satt och skrattade så jag grät när detta hände.
  2. Dom tvingar mig att leka nån klapp lek men kom fram till att jag var för dålig så jag fick inte vara med längre. Precis när jag börjat få till de med kordiantionen...
  3. Istället för att skriva ner sina glosor på ett papper så bestämde sig maddie att sjunga varje bokstav för mig. Det var väldigt svårt att hänga med i svängarna när hon började rappa alla stavningar...
  4. Jag och Maddie sjöng duett i badrummet när jag höll henne sällskap när hon badade och gjorde roliga skumm frisyrer med sitt schampoo. Jag tog en bild med datorns photo booth och det slutade med att båda barnen underhöll sig med att ta bilder i sisådär en timma.
Jag har pms dagar och nu har jag även huvudvärk efter en fartfyllt eftermiddag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0