Julstämmning

Nu står maten i ungnen och SVENSK julmusik spelas på spotify. Haha nu när jag är ensam i köket så är det inget barn som byter så fort der kommer en svensk låt. Jag tror inte att Maddie tycket om svensk musik. Jag får inte änns bestämma över min egna dator när hon är i närheten...
Det har varit jätte fin väder här idag. Solen har strålat och det har endas fallit några få regn droppar. Man vet att man är i England när det börjat regna när det är strålande solsken. Innan när jag var på stan med Laure så nynnades det på julsånger och så lekte vi fågelskådeare. Vi fick gömma oss under armarna så fort fåglarna fick för sig att flyga ett ärovarv.
Sen så stalkade fåglarna oss när vi flyttade på oss några meter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0