Hur klantig kan man vara?

Nu är jag hemma igen efter att ha plockat upp Maddie i skolan.
Jag lyckades tömma en kopp te i mitt knä innan när vi var och fikade/halv lunchade. Inte så att jag välte koppen heller utan jag satt och tänkte på annat och när jag skulle dricka så lutar jag koppen så där 20 cm ifrån munnen. Jag reagerade inte innan det brände till och jag hade en halv kopp te över mig... Hur klantig får man vara lixom? Jätte irriterande att man är så misslyckad.
Sen ägnades ganska lång tid åt att köpa julklappar så nu är pappas, Maries, Alexandras och Jez och Fionas klara. Och även några fler men jag orkar inte rabbla vilka jag har köpt till andra dagar.
( btw, mina mackor ser väldigt onyttiga ut men jag tror inte att dom var det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0