Hejdå fika

Nu ska jag in till stan och ha en slags hejdå och god jul fika med Gunhild, Sara och Laure. Det regnar, visst förvånande? Ingen snö här inte... Ingen julkänsla över huvudtaget.
Jag kan iaf använda mit nya paraply som jag köpte häromdagen när jag var i stan och det började regna mitt ifrån ingenstan. Knepigt eller hur? I går började det regna fastän det var strålande sol... Det blev en väldigt fin regnbåge, man måste ju se de positiva med regnet. Fast jag trodde att det skulle regna mycket mer här i England än vad det faktiskt gör.
Mamma skvallrade om att mormor var orolig för mig, för att jag äter för mycket kakor... Så bara för mormors skull ska jag äta något nyttigt idag när jag är och fikar. Om det nu finns något nyttigt, det brukar vara svårt att hitta... Eller det brukar finns low fat saker men dom smakar underligt så då är jag nästan hellre utan.
Åhh en till sak, imorgon åker jag till SVERIGE ! Wohhooo jag är hemma tills den andra januari. Inte för att det är så speciellt länge men det ska bli mysigt att komma hem lite :)
Jag kommer säkert ha lite roliga bilder att lägga upp sen för Sara tycker om att leka med min kamera så har blivit beodrad att ta med mig den.
Ciao for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0