Gymmet

Nu är det nog dags att gå till gymmet igen. Det var en vecka sen jag var där nu. Jag har varit väldigt omotiverad den senaste veckan. Inte för att jag vill gå dit nu heller men jag måste ju plåga sig själv.
Fast vad skulle jag annars hitta på? Jag funderar på att leta upp något enklare arkitekt program och leka lite. Igår på lektionen skulle vi i par bygga våra egna hus och jag måste säga att mitt och Saras hur var en riktigt sensation. Övningen var att vi skulle hålla i en kort presentation och annat kan man la inte säga. Vårt hus var tre våningar.
Våning ett bestod av vardagsrum, kök, matsal i ett ända stort rum. Sen var det en toalett oxå. Jag gillar hus där det knappt är några väggar. Öppna ytor kanske man kallar de, inte vet jag.
Våning två bestod av vårt sovrum med en sto öppen spis och en "walk in wardrobe" (nu bor jag i england och där får man inte säga closet) (eller man får säga closet i meningen att "komma ut ur garderoben"). Sen fanns det även ett stort badrum och ett enormt kontor.
Vårning tre skulle vara ett spa med ett mini gym. Haha visst har vi skapat ett mysigt litet hus. Fast det var trädgården som alla började skratta åt. Jag bestämde att vi skulle ha en lååång uppfart som kantrades med träd och blommor. Väl framme vid huset så skulle vi ha en sån där rondell liknande sak. Sara skrattade när jag bestämde detta. På baksidan av huset så skulle vi ha en stor pool, stor altan, en skog, en sjö, ett sånt där litet japanskt hus som man dricker te i (omgivet av japanska körsbärsträd såklart). Sen så skulle vi ha ett liten stuga där våra barn som vi adopterade skulle bo. Sen så skulle vi ha några golfbilar så vi kunde åka runt på våran tomt. Att gå skulle ta för lång tid.
Haha jag och Sara hade riktigt kul när vi satt och spånade på våra planer. Vi tänkte att vi kunde ta över rollerna som Angelina Jolie och Brad Pitt nästa gång vi ses och spela in en "mr and mrs sexy". Haha ibland kan Engelska lektionerna vara mycket roligare än vanligt.
Men nu ska jag gå till gymmet. Jag SKA ta mig till gymmet. Jag vill inte gå till gymmet men jag går ändå. Bara för att plåga migsjälv som sagt. Så nu har jag skrivit att jag ska gymma här på min blogg nu måste jag ta och göra det oxå.
Jag har dock ingen rolig bild att lägga upp så ni får klara er med en låång text
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0