God morgon (?!)

Kan man säga god morgon när klockan snart är tolv? Jag har funderat på de nu i si sådär tio minuter nu. Man borde kunna de fast igentligen skulle man använda goddag. Jag gick dock upp för ganska länge sen. Jag är ingen sjusovare jag inte. Eller lite kanske... Jag blev väckt att att Måns hoppade upp i min säng och slickade mig i ansiktet. Måns är våra grannars katt som vi för tillfället passar. Jätte fin grå norsk skogskatt (för er alla som pratar språket kattraser) Jag tycker att det är lite kul, det är ju lite hundvanig på att bli väckt av att bli slickad i ansiktet. Det är inte lite hundvaning på det eller hur?
Vilka nödvändiga funderingar jag har eller hur... Jag ska stoppa ner alla prylar i min väska nu och så att den är redo när mamma plocka upp mig. Jag får helt enkelt leva lite i min resväska den här resan för det kommer bli ett ständigt flytta fram och tillbaka de närmsta dagarna mellan mammas och pappas hus. De två första nätterna har jag sovit hos pappa och i natt ska jag sova hos mamma sen imorgon hos pappa och sen efter de hos mamma. Haha reserande dagarna är dock inte riktigt bestämt ännu.
I eftermiddag/ikväll så blir det ite halvt julfirande hemma hos mamma och då ska Fredrika vara med :) Presenterna är inslagna och ligger redan hemma hos mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0