God Jul

God Jul alla människor. Jag kommer rulla ner för trappan sen. Jag har ätit konstant hela dagen.
Jul frukost hemma i lugn och ro med lite julklapps öppning hemma hos mamma.
Sen Jul Lunch hemma hos Lena och Mattias. Vi var totalt sjutton stycken som var där. Julmat i mängder och ett stort julefterrättsbord efter de. När vi skulle åka så gick Mattias för att "köpa tidningen" och vi mötte tomten som traskade mot dörren lagom tills vi skulle åka.
Nu har vi ätit julmiddag hemma hos pappa och snart blir det mer julklappar och de traditionella äggosten som de äter på Tjörn där Marie har sina rötter. Fast dom kanske äter de på andra ställen med iofs.
Glögg bord
Kalle Ankas
Jack fick för sig att plocka isär Hannes lego så jag och Lars byggde ihop de igen. Visst fin lego tomte.
Olle
Julklapps slagsmål
En kvart senare
Patirik hittade en intresant bok
Mindre vacker bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0