Gårdagen

Jag hade mitt tal igår och det gick jätte bra. Jag måste sluta ojja mig för enkla saker. Det kändes inte ett dugg konstigt att bli filmad.
Jag satte mig på Nero och övade på talet. Jag ville sitta i en speciell soffa där och jag insåg när jag suttit där i fem minuter att det var iskallt för att dörren var öppen. Det var meningslöst att stänga dörren för så fort det kom in en ny människa så lämnade de dörren öppen. Jätte irriterande. Så jag satt och halvfrös i två timmar för att jag inte hade lust att byta bord. Jag tycker om de hörnet och så hade jag slagit upp datorn och tagit fram alla papper.
Så igår kväll somnade jag klockan elva. ELVA (!?) Haha nått gick ju fel där måste jag tillägga. Jag somnar aldrig klockan elva.
Till frukost har jag gjort pankakor till de små trollen och de har precis dragit till skolan (Anoushkagår och Fiona körde Maddie för hon skulle till farbror doktor). Jag ska lägga mig framför tv:en och sova lite om en stund. Jag har ingen större lust att göra något annat.
God natt omvärlden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0