Gårdagen

Jonathan grillar får i sitt wii-spelande och Patrik håller på och bygger lite på vårt golv. Det ser väldigt roligt ut hemma hos oss nu. Där vi brukar ha matsalsbordet är för tillfället inget golv. Fast det kommer snart. Partik är duktig och sätter upp nya golvstomar.
Jag vaknade när mamma kom hem från jobbet av att hon knackade på min dörr. Jag va jätte irriterad och förstod inte varför jonathan kunde öppna dörren själv. Det tog några sekunder att förstå att det var mamma som knackade på glasdörrren i mitt rum och att det inte var Jonte som busade med mig. Jonathan kom in och hoppade på mig en timma senare och när jag inte ville gå upp så började han kittla mig på benen. Det är tortyr...
Om en stund så är det ducshen som gäller för mig. Runt klockan två ska jag ta mig in till stan och träffa Arez för att fika och prata lite. Jag var i stan med Fredrika igår i X antal timmar och letade efter nyårsklänning till henne. Fast det gick inte så bra för oss. Fredrika ville ha en färgglad klänning och att hitta de nu är snästan omöjligt...
Sen hamnade vi på ett nytt cafè där vi satt i två timmar kanske innan vi skiljdes åt och jag fick springa till bussen. Det var antilgen springa eller vänta i en halvtimma och att vänta på en buss var jag inte så sugen på direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0