Sverige besök

Jag har haft fullt upp hela dagen från klockan åtta när jag gick upp fram tills halv tre när jag kröp ner under täcket. Jag ska sova nu som några minuter, har precis tvättat ansiktet med en tvål som inte var avsedd för de så mitt ansikte fick en suspekt röd färg... Tagit ur mina örhängen jag fick av Lucas i julklapp och lagt dom i sin lilla ask. Han nojjade sig för att jag inte skulle tycka om dom men dom är jätte fina. Lucas åsikt var att det såg ut som muttrar och det gör de ju lite om man tänker på de man dom va fina (du kan vara lugn Lucas, jag tycker om dom).
Nu tänkte jag berätta hela min dag lite kortfattat för alla som har lust att läsa om den.
Började dagen med frukost med pappa och sen ringde jag och väckte Alexandra. Vi åkte in till stan för att inhandla Lucas present och mammas present. Sen hamnade vi på super sushi. Vi konstaterade att de borde ha mer space mellan borden där inne (super liten lokal dock) för att en tjockis som skulle gå förbi vårt bord lyckades stöta till Alexandras pinnar när hon försökte äta. Utlöste någon slags fnitter attak.
Sen gick vi till hemköp och köpte lite kladdkakeingridienser och jag köpte en lussebulle (abstinens) på vägen ut och påväg mot bussen. Sen när vi hoppas av vår buss så kom jag ihåg mitt och Fredrikas Sten-hoppar event så jag hoppade på en sten... Alexandra hoppade oxå på en... hahaha Hoppas du också gjorde de nu Freddy!
Efter de bakade vi vår kladdkaka och öppnade våra paket till varandra. Jag fick massa härliga krämer av Alexandra och hon fick en patrick cox väska av mig som jag egentligen ville behålla... Haha jag hade ingen alls lust att ge bort de men hon verkade iaf tycka om den. August och Jennifer joinade sedan vårt kakätande och vi hade så trevligt så.
Inte var min dag slut här inte, det var tillbaka till pappa som gällde för att äta stekt lax till middag och äta pepparkakor med ostar på. Jag och Maja slog in alla julklappar vi (läs jag) köpt till våra föräldrar, lille bror och Fredrika. Sen dumpade jag Maja hemma hos mamma för att ta en tripp in till Lucas och hänga med honom på hans jobb/hans café tills stängning. Då åkte vi på en nattlig tur som slutade hemma hos Alexandra med presentöppning för vi missade färjan... (Jag fick då mina marc jacobs örhängen och Alexandra ett armband från ...? kommer inte ihåg)
Vi tog tolv färjan ut till Björkö och så var jag hos Lucas i två timmar och gosade med hans vovvar som jag tycker väldigt mycket om. Om jag någonsin ska köpa en hund så ska jag ha en chihuahua(!) för dom påminner mig lite om en katt. Dom luktar gott och har mjuk päls. Och viktigast av allt dom är inte så stora.
Nu är de time för mig at sova för imorgon är det Fredrika som står på schemat ! Wiie natttiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0