Friday Night

Jag skulle bara vara ute en snabbis igår men det slutade med att jag kom hem lite efter fyra. Jag hade ingen lust att vakna på morgonen. Jag vaknade inte av väckarklockan. Jag vaknade när Josefin smsade mig och informerade att hon satt på tåget. Då var det bara att palla sig upp.
Det var iaf väldigt trevligt igår. Vi träffade Charlie och hans kompis från Irland. Charlie fick översätta för mig lite då och då. Högt ljud och väldigt underlig dialekt är inte en bra kombo. Fast jag tänker inte gå in på några detaljer för resten av kvällen för jag orkar inte skriva. Jag är jätte trött och vi ska över till våra grannars hus om några minuter så jag ar inte riktigt tid med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0