Duktigt Lina

Jag övervägde att inte alls gå till gymmet. Jag ville bara inte men nu när jag vart där så förstår jag varför jag inte ville. Jag tycker verkligen inte om känslan efter man tränat. Jag förstår inte vad det är för fel på människor som tycker om den känlsan. Ännu värre träningsvärk. Förstår inte hur folk kan tycka om att ha träningsvärk.
Jag håller på att blåsa bort. Det är stört blåsigt här. Dock inte lika illa som i Skottland där vissa skolor är stängda för att de blåser för mycket. Blåsigt, iskallt, grå himmel check! Japp jag är i England... Haha
joopssii. Nu får jag sluta skriva. Jag tittade åt "rätt" håll när jag gick över vägen vilket resulterade i att jag nästan blev påkörd. Jag han inte gå ut i vägen innan jag vände huvudet åt rätt håll... Att man aldrig kan lära sig att titta åt "fel" håll, det är fullständigt omöjligt. Eller på vägar jag går ofta så tittar jag nu mera åt "fel" håll men annars så går de la sådär för mig..
xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0