Birminghams flygplats

Nu sitter jag så snällt och väntar på mitt plan efter att ha köpt lite julkappar till migsjälv... Haha typiskt mig. Men det gick ju inte att låta bli. Jag blev så kär i de halsbandet jag köpte. En silver kedja med en rosa hjärtformad kristall.
Jag har suttit och tittat på en tant/tjejs outfit nu ett tag och kan inte komma fram till hur hon tänkte riktigt. Önskar att jag kunde ta ett foto och visa er men det vore lite oartigt. Hon har fem olika nyanser av grön på sig i olika lager och sen till de har hon senapsgula strumpbyxor. Jag tycket att detta är mycket underhållande. Fast jag tror att det är många som skulle uppskatta denna stil men jag förstår mig dock inte på den.
Igår såg jag en man i shorts och flippflopps. Och det regnade igår. Och det var iskallt. Jag förstår inte hur människor tänker ibland. Fast jag kan väll inte påstå att jag är speciellt vacker just nu. Jag gillar inte att flyga i jeans så jag är väldigt mysklädd med tights och allt. Vi kan fortsätta med att jag är osminkad och har rosa, lila och silver färgat glitter som pryder mitt ansikte. Jag upptäckte de nyss och jag får inte bort de... Haha, sen har jag en inbakad fläta som jag gjorde i morse efter att jag duschade håret. Mitt hår kommer vara jätte fint och vågit när jag släpper ut de men det är skönt att inte ha de hängades i ansiktet.
Ne men nu är de snart time att leta upp vilken gate mitt flyg är ifrån. Är inte framme i sverige förrän vid halv 11 dock för jag ska till Amsterdam och vända. En tripp till amsterdams flygplats kändes värt de för det kostade nästan 1300 mindre än ett direkt flyg. Jag tycker att flygplatser är ganska mysiga att strosa runt på faktiskt.
Fast nu ska jag sluta svamla och leta upp en skylt med alla flygen på.
Snart får jag träffa min lilla kissemisse igen :) Jag längtar ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0