Went to town

Har lite mer bilder från vår tripp till stan att lägg upp. Stan va även den supermysig, undra om alla småstäder i England ser ut som denna... De är inga mega byggnader och allt är bara super charmigt och de är verkligen lantstil på alla hus. Det fanns massa olika affärer med massa olika märken inne i centrum... Jag fick lite abstinens, de kliade i fingrarna (fingrarna, inte i underarmarna som de gör på alexandra). Jag hittade ett linne inne på min nya favoritaffär, House of Fraser (mycket möjligt att jag hittar en ny favorit så fort jag lär mig att hitta lite i stan). Sen var jag på phonewarehouse och fixade ett engelskt nummer. Som jag förmodligen aldrig kommer lära mig. Jag försökte även fixa ett bankkort med de funkade inte... Störande!

Jag har även bakat chokladbollar med tjejerna idag och dom var otrligt förtjusta i de. Dom hade aldrig sett pärlsocker innan i sitt liv vilket fick mig att rynka på pannan, dom hade tydligen inte de här.

Ne nu orkar jag inte skriva mera, hade en massa saker att skriva men jag känner mig lite småsjuk så de är nog bättre om jag lägger mig... Ska iaf lägga upp lite bilder. Skriver mer imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0