I am in England

Andra kvällen här och jag är stört trött. Flygturen igår gick jätte bra och jag hittade Jez utan större problem när jag väl var på flygplatsen. Sen var det 40 miuters biltur från Birmingham till Worcester. Worcester uttalas av någon anledning jag inte kan förstå som 'wisteör'... Väldigt underligt, jag lyckades inte säga helt rätt på någon av städerna som stod på skyltarna... Jobbigt med brittisk engelska men jag lär mig la snart förhoppningsvis.

Igår kväll när jag skulle lägga mig så började de regna... Ha Ha... Regn... Men idag har de faktiskt varit riktigt bra väder, väldigt varmt och soligt hela dagen.

Barnen har ängnat halva dagen till att visa mig runt i området. De finns en jätte söt park här som jag definitivt kommer spendera mycket tid i. Husen är också söta, allt är så gulligt här :) Huset jag bor i är ett tegelhus, kan fota de någon annan dag :) Inomhus är en stor röra... Dom gör om i tjejernas rum just nu så de står saker överallt. Men jag är tveksam till om de verkligen har speciellt bra ordning annars. Jag går automatiskt runt och städar upp saker för jag trvis inte med att de är stökigt :p Jag ska ta tag i att fixa iordning hela huset snart, jag kommer inte tåla att bo i ett stökigt hus för lång tid.

Familjen är som tur är helt underbar, jag känner mig redan som hemma hos dem. Barnen är extremt pratiga och den lilla flickan är helt galen... Haha, man har misst något om man inte sett henne sjunga och dansa i trädgården samtidigt som hon leker att hon först är gravid och föder barn och sen gör en bröstoperation... De gick inte att låta bli att skratta, dom är iaf inte blyga. Jag har de på film så jag kan se de om och om igen :) hihi

Anyway, imorgon ska vi åka in till Worcesters centrum och så ska de visa mig runt lite där. Vi ska fixa med engelskt mobilabonemang så snart har jag ett engelskt numer också.

Här kommer lite bilder från idag

 


Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh vad mysigt det ser ut att vara! Haha barnen låter härliga... vill se den där filmen (Du råkade inte få med det där med barnafödandet och bröstoperationen eller?) Haha

Hörs snart! Love Ellie

2011-08-26 @ 01:05:53
Postat av: Moster Lena

Härligt att du gillar familjen. Har du fått eget rum och badrum?

2011-08-26 @ 17:17:22
Postat av: Fredrika

Så typiskt dig att ha städmani!! Gött att allt är bra,vill se bilder på rummet och huset och barnen och dig med! xx

2011-08-26 @ 21:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0