Engelska plugg

Godmorgon idag har jag välsignats med grått väder... Urch... Det är nått som kallas för Bank Monday idag så Fiona och Jez är lediga. Dvs, jag är oxå ledig. Jag hade tänkt ta mig in till stan och köpa ett headset som jag kan ha till skype man jag kom på att jag kunde testa mina trådlösa hörlurar/mic till mobilen. Har ingen lust att ta mig in till stan idag också. Nu har jag precis plockat fram mig bok och ett häfte. Dags att plugga lite engelska glosor. Känner mig mycket duktig idag. Sen måste jag gå och undersöka mataffären för att se om dom har något svenskt godis, hur ska jag annars överleva? Jag kan iaf börja med mina svenska nappar :)

 

Familjen ska ut och promenera idag men jag hade ingen större lust att följa med dem. Ska nog mysa framför en film eller nått lite senare. Skönt att få lite egentid. Jag har haft en liten tjej som har klängt på mig i tre dagar nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0